lördag 18 september 2010

Ny krasch

Hej

Idag var vi i danmark för att köra naestveds linjelopp. På andra varvet av fyra fick jag markänning i 35 om/h. Så nu har jag jämnat ut skrapsåren jag hade på höger sida efter hököpinge kyrkby till dito tjusiga på vänster sida. Jag får be vår nya "spnsor" cykelitalia skicka nig en ny cinellisadel igen. För nu är den repad igen.
Precis när jag hade vurpat så hade jag så jävla ont att jag inte ville fortsätta. Men sen när jag fick syn på H40 så korde jag ändå med dom något varv innan jag bröt.

Jag blev lite nedstâmd av kraschen så vi bestämde oss för att åka hem men när vi kom till helsingör ändrade vi oss och åkte 15 mil tillbaka och skall köra svendborgs linjelopp i morgon.

Bea kom tvåa i en kraftigt decimerad dam A klass som faktiskt startade med oss i c klassen.

Stefan

2 kommentarer:

  1. Du får köra lite försiktigare. Antingen lägg dig i utbrytning hela loppet, eller lägg dig några meter efter huvudklungan så att du kan svänga undan ifall det blir någon krasch. :)

    SvaraRadera