torsdag 14 oktober 2010

Njae

Hej!

Så där ja nu är man nere på jorden igen. Jag känner mig fortfarande inte återhämtad. Men när starten gick idag så trodde jag på allvar att jag skulle kunna utmana. Efter 2 vilodagar och att jag kände mig stark i måndags så var chansen stor.

Så var det INTE. Jag fick slita i 10 mil idag bara för att hänga med. Och i ett fåfängt försök att ställa till det lite och utmana så skulle vi köra för Mattias i bergspristävlingen och för mig i spurttävlingen. Så blev det alltså inte. Mattias flög av och jag provade att från 6:e hjul vara med att spurta vid andra passeringen. (varför har vi inga spurtpriser hemma i veteranklassen?) Men det fanns verkligen inget i benen.

Så en kass dag avslutas på ett förhoppningsvis inte lika kasst sätt. Ikväll skall vi skippa buffèmaten och alla feta tyskar och äta ute och så skall vi kolla på Spanska mästerskapen i bancykling med Trond, Lotta och den äldre killen i Sverigetröja.


En bild på upploppet får ni dock.


Och här en liten bild från Spanska mästerskapen i velodromcykling.

3 kommentarer:

  1. Olgarsson 62a i en spurt?! Nu är de dags att visa måndagens takter igen! Kör hårt Grabbar.

    Magnus.B

    SvaraRadera
  2. Vilken pubklisport velodromcykling verkar vara...
    Anna

    SvaraRadera
  3. Hej

    Ja nu skall det i ärlighetens namn sägas att det var första dagen av prov så det kanske inte var dom mest attraktiva klasserna som körde första dagen. Tror det pågår hela helgen.

    //Stefan

    SvaraRadera