tisdag 17 maj 2011

Allt är till salu

Efter dagens katastrofala träningspass har jag beslutat mig än en gång för att jag skall sälja allt och ägna mig åt något annat än att springa runt och spela snabb cyklistwannabe.

Så nu säljer jag en styck Derosa King 3 RS med extra allt, ett bättre begagnat cykelteam innehållande diverse dam och herrcyklister, en bunte överblivna cykelkläder med Sveriges snyggaste design, en tempocykel, En Derosa vintagecykel från 1970, en startplats i l'Eroica 2 oktober och diverse cykelrelaterade tillbehör.

Pris: en spottstyver eller bytes mot ett par solbrända riktigt snabba smala dopade Contadorben.

//Stefan

4 kommentarer:

  1. Jag hänger på med. Ska vi ha en bagagelucke loppis utanför din butik?
    Jag tar med mig 2 Cervelos, ett gäng gamla skorvar och två stora tempolår utan power. Säljes till högstbjudande eller bytes mot två flaskor Kir.

    SvaraRadera
  2. Klaga inte. Gå till Sportlife, sätt er i Concept2 och ta i. Efter 6½ minut har ni en helt annan syn på omvärlden.

    SvaraRadera
  3. Jag slänger med en startplats i Götene GP med om någon nu är intresserad.

    //Stefan

    SvaraRadera
  4. Ok, ska det vara så bjuder jag på en start på Kinnekulle nu på söndag.

    SvaraRadera