onsdag 4 maj 2011

Sega ben

Hej

Inte bara sega utan dom kändes som dom var ihåliga på något konstigt sätt. Efter en veckas sjukdom (snuva och halsont) är man fan inte fräck när man kommer tillbaka i träning. Borde kanske kört igång lugnt idag men kunde inte hålla mig ifrån MCK träningen.

Vi var ett ganska bra gäng som rullade iväg. Sen delade vi upp oss och jag valde det näst snabbaste gänget. Klokt av mig eftersom jag mestadel fick sitta på rulle idag. Det är fantastiskt vad man tappar på en vecka.

Men det kändes bra att vara med och gå med någon enstala gång i lagtmepot. I morgon blir det 3 timmar distans om någon vill hänga på. Förutsatt att vädret tillåter det.

Sen när det gäller tävlingen i helgen så tänkte vi köra elit. Men vi har snabbt ställt om styrkorna till reträtt ner i seniorklassen igen. Jocke skall inte vara med och det är ett kraftigt decimerat gäng som åker till mitt favvolandskap Skåne. Men det blir ytterligare en igångkörare så kanske man är igång igen till Eslövs Granfondo.

//Stefan

2 kommentarer:

  1. ....jag var desto piggare...fick kanske dina ben från förra onsdagen!

    kanske skulle ställa upp på Hisingen Runt!!

    coach Reck

    SvaraRadera
  2. Hej

    Ja du och jag och Beata och Lunkan och en bunte elitmotionärer. Så siktar vi på 40 km/h i snitt på 15 mila rundan.

    Picco är säkert på med

    Stefan

    SvaraRadera