lördag 7 april 2012

Nya glasögon igen

Jag kunde inte låta bli utan idag slog jag till på ett par Assos Zegho Werksmannschaft

Skall bli väldigt spännande att prova dom. Sen förra veckan är jag även stolt innehavare av ett par Salice med metalliserad ram och spegelglas. Oerhört schyssta. Jag har blivit en Saliceholic med sammanlagt 4 stycken på hyllan här hemma.


Nästa projekt är att ordna skyltdockor eller i alla fall huvuden från skyltdockor som jag vill lacka svarta. Och sen skall man ha dom i sin walkin closet och glasögon skall bara sitta där och vara nyputsade och redo för nästa race eller träningsrunda.

Uppdatering!!! Jag blev så inspirerad av mig själv att jag gick in här http://enoen.se/index.php?route=product/category&path=51 och beställde 3 huvuden direkt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar