fredag 22 juni 2012

Mumien elit - platsar du?

Om du kan svara ja på följande frågor:


  • Jag skulle aldrig under några som helst omständigheter sätta på mig en bandana eller ha irriterande hårväxt i ansiktet.
  • Jag använder alltid halvhöga strumpor med vitt som basfärg.
  • Jag använder alltid vit styrlinda.
  • Jag tycker det är viktigt med min cykelbränna. Och skulle aldrig rulla upp armar eller ben för att sola mer än halva benen eller armarna.
  • Till nöds cyklar jag i Sverige på vintern. Men helst syns jag längs soliga, slingrande kustvägar i södra Europa mellan november och februari.
  • Jag inser att det finns ett märke som heter Shimano. Men själv använder jag sedan barnsben Campagnolo. 
  • Jag är inte överviktig.
  • Jag är noga med att se snabb ut och jag är även snabb.


Ja då tycker vi du skall skicka ditt cykelrelaterade CV till oss. Kanske platsar du i vårt framtida elitlag.

//Stefan Olgarsson
Team CK Mumien.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar