fredag 31 augusti 2012

Så jävla värdelöst

Mitt namn är stefan. Och jag är en blekfet cyklist från göteborg med svåra proffscyklistkomplex. Ni känner säker igen mig på min rätt spänniga stil och dyra kängurudojor. Jag är så jävla långsam att jag inte borde få cykla och än mindre få gå in i en cykelbutik och spendera ohemula summor på dyra italienska cyklar.

Idag körde jag svanesunds bergstempo på en tid som är så dålig att jag faktikst en gång för alla beslutat mig för att nu får det vara bra med det här.

Man kan inte lägga så här mycket tid på en hobby där man aldrig får se någon utveckling. Så det är bara att lägga ned.

- men ja då?? Kanske ni tänker som körde ännu långsammare idag. - ja ni kan lägga ned ni med. Så är det bara.

Jocke blev i alla fall tvåa idag efter en suverän Olof Åström.


/ Stefan fd cyklist


Location:Gamlestadsvägen,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar